Het zal je niet ontgaan zijn: social distancing. De overheid legt de maatregel op dat we fysiek contact moeten vermijden. Dat geldt helaas ook voor afspraken met je klanten. Welke mogelijkheden heb je om toch contact te houden?
Door social businessing, gebruikmakend van online media tools, kun je de kwaliteit van het directe contact met je klant verbeteren en nog meer aandacht geven aan je services.
Met dit verbeterd klantinzicht kun je je producten en diensten verder optimaliseren en dat geeft je straks juist een voorsprong.
Zo kun je wel thuisblijven, maar hoef je zeker niet stil te zitten!
Wij geven je graag een aantal tips:
![]() |
Doorloop en update je website |
Is je website nog up-to-date? Is de opbouw nog logisch en kunnen de klanten goed hun weg hierin vinden? | |
![]() |
Verschuif je budget naar online |
In deze crisis zien we dat nóg meer mensen online zijn. Maak daar juist nu gebruik van. Zorg dat je relevante mooie content hebt. Of trek de ideeën voor een eventuele nieuwe campagne weer uit de la. | |
![]() |
Vacature? Start een wervingscampagne |
Veel mensen zitten thuis en hebben tijd eens goed na te denken over hun huidige baan. Prikkel met een mooie campagne je potentiële werknemers, of probeer die moeilijke vacature eindelijk in te vullen. | |
![]() |
Zeg het op video |
Zit je in een branche waar persoonlijk contact echt onvermijdelijk is? Zeg het dan op video! Of het nu gaat om een instructievideo of een digitaal consult, wij denken graag met je mee. | |
![]() |
Online brainstormen |
Misschien vind je nu eindelijk eens de tijd om echt creatief te denken en nieuwe ideeën te ontwikkelen. Wij brainstormen graag mee, face-to-face of in een compacte groep, op een veilige manier: online! |
Ben je ook klaar voor social businessing? Bel 076-5147140 of mail ons, dan kijken we graag met je mee naar de mogelijkheden.